Atlantis RP met sql en server cfg

Randy C. Randy C. Started 21 replies 4,439 views 20 Credits

Download Link Locked

Pay 20 credits to unlock the download link for 24 hours.

Login to unlock
Server overgenomen van de eigenaar toen deze ermee stopte. Je kan er wat leuks van maken en anders heb je leuke scripts. Ik heb hem al een tijd in bezit, dus geen preview of foto's helaas.
ty
thnx
Thnx
Er zit geen sql in ..

jeroen1984,

wrote:

Er zit geen sql in ..

Ik heb het je meerdere malen uitgelegd in dm. Als je het niet begrijpt hoe je een .txt naar .sql veranderden kan in 2 seconden dan kan ik je niet helpen. Copy paste van txt bestand in je db kan ook maar dat lukt ook niet?

Randy

wrote:

Ik heb het je meerdere malen uitgelegd in dm. Als je het niet begrijpt hoe je een .txt naar .sql veranderden kan in 2 seconden dan kan ik je niet help...

?????

Randy

wrote:

Ik heb het je meerdere malen uitgelegd in dm. Als je het niet begrijpt hoe je een .txt naar .sql veranderden kan in 2 seconden dan kan ik je niet help...

ahaha
+rep

Randy

wrote:

Heel grappig dat je hier ook een bericht gaat typen , maar je kan er ook een database sql inzetten zoals iedereen doet. Of doe je dit bericht omdat ik niet wil samenvoegen met jou server beetje jammer dit.

jeroen1984,

wrote:

Heel grappig dat je hier ook een bericht gaat typen , maar je kan er ook een database sql inzetten zoals iedereen doet. Of doe je dit bericht omdat i...

Dit bericht is oud zoals je kan zien! Eerst lezen dan verwijten!
tyyy
+rep

Randy

wrote:

Server overgenomen van de eigenaar toen deze ermee stopte.

Je kan er wat leuks van maken en anders heb je leuke scripts.

Ik heb hem al een tijd in be...

nice

Randy

wrote:

hij zegt acces denied for database atlantisrp
Gg
Allang geleaked

[Naam] Atlantisrp COMPLEET + SQL

[Preview] https://cdn.discordapp.com/attachments/930482416580177971/930977784497590272/unknown.png

[Download]

https://drive.google.com/file/d/1lnw6g9qPijc6k0ziDq9ub1MgFJnZKyl9/view?usp=sharing

[SQL]

https://cdn.discordapp.com/attachments/855081184945766420/909918272722468914/atlantisdb.sql

Randy

wrote:

[/sql][/download][/preview][/naam]
ty
Ik heb het je meerdere malen uitgelegd in dm. Als je het niet begrijpt hoe je een .txt naar .sql veranderden kan in 2 seconden dan kan ik je niet helpen. Copy paste van txt bestand in je db kan ook maar dat lukt ook niet?
The video cannot be viewed. Please follow me again
The video cannot be viewed. Please follow me again