?| BLACK FRIDAY LEAK DEAL

BekrimpeldeKutje BekrimpeldeKutje Started 35 replies 5,225 views 1 Credits
DATOM ROLEPLAY - DUMP + STREAM: (inclusief: oude eup, voertuigen, gebouwen, wegen, wapens en scripts). DATOM ROLEPLAY - NIEUWSTE EUP: ROLEPLAY REALITY - DUMP + STREAM: (inclusief: (nieuwe) eup, voertuigen, gebouwen, wapens en scripts). Stuur mij een bericht. ------------------------------------------------------ Heel erg jammer dat mijn vorige post is offline gehaald. Reden is onbekend. Kennelijk streven mensen niet naar rechtvaardigheid. Alsmede snap ik nog steeds niet waarom mensen leaks aanschaffen van honderden credits, terwijl het ook (bijna) gratis kan. Hopelijk blijft deze post voorlopig staan, ik zie geen enkel reden om hem offline te halen. Alvast veel plezier voor de vroegkomers. :D
Ik wil even zeggen! Je krijgt maar 1 credit, voor die 3 files. Ik heb 1 gekocht en zie gelijk de links van de anderen ook dus even aanpassen als dit niet de bedoeling is.

ik heb er zelf maar 1 nodig, dus aan die andere heb ik niks aan!

LouisGamesBE,

wrote:

Ik wil even zeggen! Je krijgt maar 1 credit, voor die 3 files. Ik heb 1 gekocht en zie gelijk de links van de anderen ook dus even aanpassen als dit n...

Geen idee hoe ik dat oplos. Heb jij een idee?

BekrimpeldeKutje,

wrote:

Geen idee hoe ik dat oplos. Heb jij een idee?

Nee, geen idee misschien aparte forms plaatsen?

LouisGamesBE,

wrote:

Nee, geen idee misschien aparte forms plaatsen?

Het zal wel, voor deze ene keer zie ik het door de vingers. ;)
https://highleaks.com/index.php?threads/posting-new-threads-read-these-rules.1925/ Hier lees je de regels en staat erin dat je niet mag promoten in de topic of in de resource map. Graag TINNA MODIFICATIONS - LEAKS: gedeelte weghalen.

BekrimpeldeKutje,

wrote:

DATOM ROLEPLAY - DUMP + STREAM:

-=Stripped Content=- <...

Rep!

Omms060,

wrote:

https://highleaks.com/index.php?threads/posting-new-threads-read-these-rules.1925/ Hier lees je de regels en staat erin dat je niet mag promoten in de topic of in de resource map. Graag TINNA MODIFICATIONS - LEAKS:...

Frappant, ik zie bij andere posts "dm mij via discord", en dat wordt wel toegelaten?

BekrimpeldeKutje,

wrote:

Frappant, ik zie bij andere posts "dm mij via discord", en dat wordt wel toegelaten?

Discord link mag niet

BekrimpeldeKutje,

wrote:

Nogmaals lees de regels ;)
Thx dude!

BekrimpeldeKutje,

wrote:

+rep
+rep, fuck die datom ventjes die eup van anderen makers doorverkopen als hun eigen omdat ze er een skin op hebben gezet. to my polacy

polishgypsyhunter,

wrote:

+rep, fuck die datom ventjes die eup van anderen makers doorverkopen als hun eigen omdat ze er een skin op hebben gezet. to my polacy

ja prcs

BekrimpeldeKutje,

wrote:

Thanks
https://t.me/pump_upp - best crypto pumps on telegram

Make 1000% and more within 1 day, join channel @pump_upp !
Nice, goed bezig

polishgypsyhunter,

wrote:

Niet helemaal gelijk

BekrimpeldeKutje,

wrote:

Thanks

BekrimpeldeKutje,

wrote:

good one
cool