• Please report every thread you think might be harmful or does not meet expectations or the link is offline, you will be refunded the credits you paid and the Thread Starter recieves a message to update his content, if its malicious we remove it and warn and eventualy the TS if it reoccurs.

FRP-Cardealer (1 Viewer)

.akqi

Member
Joined
Mar 6, 2024
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Credits
179
Ik wil graag de fotos toevoegen aan de frp cardealer, de fotos heb ik al alleen ik krijg het niet voor elkaar, zou iemand me daarmee kunnen helpen?
 

Luv

Member
God VIP
Joined
May 11, 2021
Messages
28
Reaction score
5
Points
3
Age
17
Location
The Netherlands
Credits
269
Ik wil graag de fotos toevoegen aan de frp cardealer, de fotos heb ik al alleen ik krijg het niet voor elkaar, zou iemand me daarmee kunnen helpen?
Je kan ze gebruiken door ze in een folder in het script te zetten en dan te loaden, maar dit is niet optimized, hoe meer foto's je gaat gebruiken hoe meer problemen je waarschijnlijk gaat krijgen. Daarom is het gebruiken van een CDN veel gemakkelijker en meer geoptimaliseerd.
 

UnknownGuyNL

Member
Joined
Dec 28, 2022
Messages
35
Reaction score
2
Points
8
Credits
206
Je kan ze gebruiken door ze in een folder in het script te zetten en dan te loaden, maar dit is niet optimized, hoe meer foto's je gaat gebruiken hoe meer problemen je waarschijnlijk gaat krijgen. Daarom is het gebruiken van een CDN veel gemakkelijker en meer geoptimaliseerd.
wat is een cdn? ik ken dat niet
 

Luv

Member
God VIP
Joined
May 11, 2021
Messages
28
Reaction score
5
Points
3
Age
17
Location
The Netherlands
Credits
269
wat is een cdn? ik ken dat niet
CDN staat voor Content Delivery Network, in principe kun je dit zien als de content (de foto's) op een webhosting zetten waardoor je via een domein de foto's op kunt vragen. Door ze op te vragen kun je ze gebruiken in de Car dealer UI. Het is opzicht best simpel.
 

UnknownGuyNL

Member
Joined
Dec 28, 2022
Messages
35
Reaction score
2
Points
8
Credits
206
CDN staat voor Content Delivery Network, in principe kun je dit zien als de content (de foto's) op een webhosting zetten waardoor je via een domein de foto's op kunt vragen. Door ze op te vragen kun je ze gebruiken in de Car dealer UI. Het is opzicht best simpel.
ah okay thnxx voor de info
 

Users who are viewing this thread

Top