• VIP Lifetime 20 euro this weekend! 25 % off everything: VIP and Credits!

Its the holiday month, therefor VIP and Credits have been reduced in price!
    VIP does not need any credits to unlock content and download it.
    Payments via Crypto: Please open a ticket, if you experience any issues, or if you miss your coin as an option in the list we have alot of wallets available.

Utopia Roleplay 2024 (1 Viewer)

meth0d

Member
Jun 20, 2023
5
6
3
Credits
5,570
De basis van januari 2024, overstap van hun oude [oldfiles] naar vESX van High Development.

Draaide soepel 120 spelers onder HD toezicht en updates.
Dit bevat early files van vESX, een legale tegenhanger wat lijkt op Future RP echter de vESX bestanden zijn recent nog geupdate dus deze is wel outdated maar inclusief alles, assets, voertuigen e.d

Luucid

Active member
Feb 4, 2022
52
42
18
Credits
2,922
De basis van januari 2024, overstap van hun oude [oldfiles] naar vESX van High Development.

Dit bevat early files van vESX, een legale tegenhanger wat lijkt op Future RP echter de vESX bestanden zijn recent nog geupdate dus deze is wel outdated maar inclusief alles, assets, voertuigen e.d

-=Stripped Content=-
kan ik preview zien? werken deze goed>?

Luucid

Active member
Feb 4, 2022
52
42
18
Credits
2,922

-=Stripped Content=-
preview????? voor zo veel credits wil ik op zen minst een preview

Luucid

Active member
Feb 4, 2022
52
42
18
Credits
2,922
net gekocht maar zit vol fouten
geen cfg. en alles zit vast met token.. 1200 voor betaald ik wil en refund