• Please report every thread you think might be harmful or does not meet expectations or the link is offline, you will be refunded the credits you paid and the Thread Starter recieves a message to update his content, if its malicious we remove it and warn and eventualy the TS if it reoccurs.

Opkomende roleplay server | Zaviastad | Join alvast de discord! | https://*******/dHheEMgG9C (1 Viewer)

Pindawinda

Active member
Joined
Mar 15, 2022
Messages
145
Reaction score
14
Points
18
Credits
1,589
Hey iedereen, mijn naam is Jayden en ik ben 18 jaar en de trotse eigenaar van de opkomende roleplay server Zaviastad.

Ik zit momenteel al 2 jaar in het FiveM development en ik kan je zeggen dat ik zo nu wel wat weet. Ik heb meerdere FiveM server gehad en er is 1 die een klein beetje doorbrak. Je kan het misschien kennen maar de servernaam was Westerveen.

Maar genoeg over dat, ik zoek fanatieke roleplayers die alvast mijn discord server kunnen joinen! ik ben momenteel alleen bezig aan de server dus het kan nog wel eventjes duren voordat het klaar is. Ik heb de server niet gestolen ik ben begonnen vanaf het begin en het framework is ESX.

Maar nu vragen jullie af waarom zouden jullie nou weer Zaviastad joinen?

- Unieke server naam.
- Ervaren Developer(s) & staffs.
- Opbouwende community.
- Er zijn heel veel dingen te doen in de stad.
- Custom carsounds & velgen | en nog veel meer.


Ik heb momenteel al bijna 2000 uur op FiveM. En ik heb heel veel server gespeelt. Het irriteert me het meest als de staff leden onactief zijn of kinderachtig zijn. Bij Zaviastad zullen er geen kinderachtige staffleden zijn en wij doen ook niet aan vriendjespolitiek. Bij Zaviastad zijn er ervaren staffs van 18+

Bij Zaviastad zullen er altijd actieve hulpdiensten zijn zodat het roleplay niveau nog hoger is dan bij andere servers. Er zitten veel realistische dingen in en de economie is ook realistisch.

Ik kan nog veel, veel, veel en veel meer vertellen over wat Zaviastad te bieden heeft, maar dan word deze thread iets te lang...


Jullie kunnen de discord joinen voor verdere informatie!

DISCORD: https://*******/dHheEMgG9C

Ik wil niet bedelen voor credits, maar als jullie mij willen supporten zodat ik nog meer en meer leuke dingen kan vinden voor Zaviastad dan zou dat super leuk zijn!

Ik hoop jou snel te zien bij Zaviastad. Laten we de server naar nummer #1 pushen.

Met vriendelijke groet,

Jayden AKA ZeUs.
 

Users who are viewing this thread

Top