• Please report every thread you think might be harmful or does not meet expectations or the link is offline, you will be refunded the credits you paid and the Thread Starter recieves a message to update his content, if its malicious we remove it and warn and eventualy the TS if it reoccurs.

Roleplay Reality EUP 2021 (2 Viewers)

ramonfnstr

Member
Joined
Apr 17, 2021
Messages
37
Reaction score
3
Points
8
Credits
235
Ik zie nu achteraf ook, ik heb nergens een
Het is dezelfde eup als in rpr dus idk hoe zij het daar doen.
Ik ben even aan het rondkijken in de Texture files, en nergens staat ook maar de tekst politie. Ik doe hem wel ff opnieuw downloaden
 

Deklie

Member
Joined
Aug 3, 2021
Messages
45
Reaction score
4
Points
8
Credits
53
Ik zie nu achteraf ook, ik heb nergens een

Ik ben even aan het rondkijken in de Texture files, en nergens staat ook maar de tekst politie. Ik doe hem wel ff opnieuw downloaden
Ja heb dus hetzelfde probleem nu, maar als ik de server console kijk zie ik dat hij (net 69) nu 139 files laadt van de 1500+, terwijl alles binnen de max 16mb file size zit en verder alles in dezelfde map zit, maar heb ook ontzichtbare dingen, en mis ook echt super veel, ik heb alleen 2 DSI vesten en een broek. Voor de rest nog niks.
 

Mathieu

Active member
Joined
Jul 4, 2021
Messages
148
Reaction score
25
Points
28
Credits
2,053
Ja heb dus hetzelfde probleem nu, maar als ik de server console kijk zie ik dat hij (net 69) nu 139 files laadt van de 1500+, terwijl alles binnen de max 16mb file size zit en verder alles in dezelfde map zit, maar heb ook ontzichtbare dingen, en mis ook echt super veel, ik heb alleen 2 DSI vesten en een broek. Voor de rest nog niks.
Je moet je server een paar keer restarten dat werkte bij mij gelijk 10 keer .
 

Coentjezz

New member
Joined
Aug 6, 2021
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Credits
13
Zit er alleen hulp dienst kleding in of ook custom kleding voor burgers?
 

Periphery

Well-known member
Joined
Sep 20, 2021
Messages
286
Reaction score
28
Points
28
Credits
110
Wat ook kan helpen is je Cache clearen voor je nieuwe EUP installeert.
 

gianogamer22

Well-known member
Joined
Oct 3, 2021
Messages
306
Reaction score
17
Points
18
Credits
1,903
Laad gwn de server opnieuw ofterwel kan de server het niet aan of je game kan het niet aan of je hebt het gwn niet goed geladen bij mij werkt het gewoon.
nee werkt niet geen porto geen broek en er mist nog meer
 

Periphery

Well-known member
Joined
Sep 20, 2021
Messages
286
Reaction score
28
Points
28
Credits
110
Ik heb alles zo'n beetje nagekeken. Ik ben zelf member op Roleplay Reality en de EUP klopt 1 on 1 met RPR. Zelfs de burger kleding zit erbij, denk aan de hoodie met RPR logo.
 

Deklie

Member
Joined
Aug 3, 2021
Messages
45
Reaction score
4
Points
8
Credits
53
Ik heb het probleem gevonden waarschijnlijk. Omdat de link via een Google Drive ding werkt, missen er bestanden bij downloaden omdat Google de load gewoon niet aan kan, ik heb hem nu 5x opnieuw gedownload en kreeg o.a. 1516 bestanden, 1440, 1460, 1712 en nu 2401 bestanden uit mijn zipje.
Heb je een andere manier om het EUP te versturen? Want zo missen er praktisch altijd bestanden. Ik heb nu wel meer dan voorheen, maar er mist nogsteeds echt een hoop heb ik het idee.
 

Users who are viewing this thread

Top