Eigen logo op staff hesje''Tutorial!''

NeoToad NeoToad Started 1 replies 1,258 views
Hallo ik wil jullie een tutorial geven hoe je eigen logo server op je staff hesje erop kan zetten. Volg hieronder de stappen. Credits wil ik niet erover vragen. Wil jullie effe helpen :)

1. Download een staff hesjes op je pc.

2. Download Open iv op internet. (een programma om GTA 5 objecten te openen en te editen)

3. Open nu het programma open IV op uw pc en klik dan rechts boven edit mode. Ga akkoord met de stappen die open IV aangeeft.

4. Voor dat je de bestanden in open IV sleept, maak je eerst een 'mods' folder in je GTA bestanden. Dit kan door middel rechtermuisknop in te drukken in open IV of in je GTA5 folder.

5. Heb je een 'mods' folder gemaakt sleep je dan de bestanden van staff hesjes in open IV.

6. Omdat je edit mode hebt aangezet kan je nu de bestanden openen van de staff hesjes.

7. Als je een van de bestandjes hebt geopend kan je nu de texture exporten als een png of een dds.

8. Pas de staff hesjesaan naar hoe jij wilt. Je kan jou eigen logo plakken' op de 'Your Logo Here' cirkel.

9. Save de png of de dds die jij hebt aan gepast. Open nu weer de texture bestand in open IV en import jou png/dds die jij hebt aan gepast.

10. Open nu de 3D moddel van de staff hesjes en open jou texture er in en klaar ben je! Jou eigen staff hesje voor ingame.

En nog een klein tipje van mij. Gebruik google voor de ondersteuning ! Succes!!
thanks for the information