T6.1 Unmarked (custom)

mike0333 mike0333 Started 15 replies 2,046 views 10 Credits

Download Link Locked

Pay 10 credits to unlock the download link for 24 hours.

Login to unlock
Dit is mijn eigen versie van de T6.1 Unmarked [attachment removed][attachment removed] Je denkt vast, Huh er is toch al een op deze site. Ja dat klopt echter is deze door mij gemaakt. En totaal anders. Dit is er aangepast! -Betere grill flitsers -Stop voor en achter afzonderlijk van elkaar te bedienen (niet zichtbaar, tenzij in gebruik) -Flitsers aan de achterzeide -Kloppende en mooiere kentekenplaten -Betere zitplaatsen achterin -Aluca kasten systeem achterin. Al met al een aardige verbetering![/attachment][/attachment]
Thanks!
Stopborden niet zichtbaar tenzij in gebruik.......... Ik zie ze nu al overduidelijk zitten man, dus ook gewoon in game.

Jij hebt ook niks hieraan "verbeterd" want deze versie ben ik al 10x tegen gekomen.. Dus niet mensen scammen met je 10 credits !!
cool!
thx!!

cod_saboteur,

wrote:

Stopborden niet zichtbaar tenzij in gebruik.......... Ik zie ze nu al overduidelijk zitten man, dus ook gewoon in game.

Jij hebt ook niks hieraan &quo...

in openIV is alles zichtbaar stupid
thx
thx
cool
Nice
Nice
bro deze is gratis en jij vraagt er 10 voor

blastermix4,

wrote:

bro deze is gratis en jij vraagt er 10 voor

bro deze is door hem gemaakt haha
mij best maar ik heb hem gratis gevonden dus waarom moet je dan 10 credtis betalen

mike0333,

wrote:

Dit is mijn eigen versie van de T6.1 Unmarked

[attachment removed][attachment removed]

Je denkt vast, Huh er is toch al een op deze site.

Ja dat klopt...

Thankss[/attachment][/attachment]
Enomods T6 raad ik liever aan dan dit voertuig. tjonge jonge, niks verbeterd hier aan.