• Please report every thread you think might be harmful or does not meet expectations or the link is offline, you will be refunded the credits you paid and the Thread Starter recieves a message to update his content, if its malicious we remove it and warn and eventualy the TS if it reoccurs.

STANDALONE GTA 5 MAP REOPENING (1 Viewer)

kevin3091

Active member
Joined
Jan 12, 2022
Messages
61
Reaction score
9
Points
8
Credits
398
Zo ik zal het effe uitleggen,

Binnenkort zal ik van start gaan om elke gebouw binnen GTA 5 ook voor Fivem dus, te openen, in elk gebouw zal er interieur komen te staan, maar zelf wil ik nog graag ideeën hebben, zelf maak ik al een tijdje MLOS, maar ik kwam dus op het idee om alles te openen, en dit zal ik dan allemaal zelf moeten maken, ik zal beginnen in Paleto, en doorlopen tot aan de haven gebied, zelf zal ik nog wat eilandjes erbij maken om het wat leuker te maken, Indien er mensen zijn die geïnteresseerd zijn om mee te doen aan dit project kan je me altijd effe een berichtje sturen met je motivatie en wat voorbeelden van jou werk, uiteindelijk zal dit project in verkoop gaan, ook wil ik ondergronds leven wakker maken, ook meer dieren opwekken en een betere vespucci pier maken, er zijn al best wat mensen die geïnteresseerd zijn in dit project, zelf werkt de groep genaamd Cassidy project mee, dit zijn dochters (MLO makers) van het moederbedrijf ambitioneers team, dus de mile high club, elk persoon die mee werkt aan het project zal een percentage van de winst maandelijks gestort krijgen, ik neem dit zelf heel serieus, en ik wil de fivem community weer wat wakker schudden, ook zoek ik de grotere steden op om bij eventuele interesse al vragen te stellen, dus al heb jij contact met wat owners van een grote stad, of heb jij een eigen stad die goed loopt, contacteer me en stuur me effe een berichtje hierop highleaks, met je discord erbij en eventuele uitleg. Ook als je toffe maps hebt of een building die je mij wilt geven zodat ik deze ook kan aanpassen mag dit, dit hoeven geen gelekte stuff te zijn!

Hoop dat het duidelijk is voor iedereen.

Reageren met feedback is altijd welkom!

Binnenkort ook de discord server natuurlijk!

Groet

Kevin!
 

Users who are viewing this thread

Top