• We have a new discord! click here to join
    Any faulty links ? Report them in our discord or via our Ticket System!
    We do everything we can to protect the safety of our visitors, if any resource contains malware in any kind of form or obfuscation please report it aswell ♡♡

Mag gesloten worden (1 Viewer)

Safety

Member
May 7, 2021
49
7
8
Credits
129
Ik heb je toegevoegd hoor, wij zijn een ervaren ambiteus team van 3 en zoeken nog aanvulling op het dev team :)

Ik ben JustSafety op Discord.

Zelf 26 jaar en ook vader.
 

NeoToadツ

Well-known member
Dec 3, 2021
254
24
28
Credits
2,202
Ik zoek iemand die mij kan ondersteunen. Had gisteren server gekocht met goede specs. Mijn discord CanbayNLツ#0327 ;)
 

polishgypsyhunter

Active member
VIP
Jan 12, 2021
134
38
28
Poland
Credits
1,879
Hallo allemaal ik dacht nu ik toch niks te doen heb bied ik mij aan als developer.

Hey goedendag,

Graag zou ik willen solliciteren als Developer en jullie helpen richting de poort van succes.

Ik zou me kort voorstellen,

Ik ben Kevin 26 jaar oud en ik maak mijn eigen custom auto's. mijn eigen gebouwen, en ga zo maar door, ik heb verschillende steden al geholpen met het opbouwen van hun server, en dat is me aardig gelukt, met mijn kwaliteiten en integriteit binnen het developen zoek ik nu weer naar een server waar ik echt goed aan de slag kan gaan, waar iedereen met grote ogen naar mijn werk kijkt, hier kan ik zeker ook de bewijzen voor leveren, ik bezit ook zowel mijn eigen scripts.
Ook ben ik goed in contact met de grote developers als het gaat om MLOS/CARS/SCRIPTS,
Ook heb ik een diploma op verschillende niveaus en opleidingen,
Met verschillende opleidingen kan ik jullie helpen ook op het aantrekken van leden, trainingen geven voor Marketing, en sales behalen (Spelers)
Ook op financiële niveau, dus denk aan donaties binnen halen kan ik ook bij helpen en het trainen van staffleden voor het gebied, hospitality, integriteit, en vertrouwensbanden opbouwen, ben eigenlijk een runner die op elke gebied kan bij springen

Beveiliger Opleiding Niveau 2 Afgerond.
Beveiliger Coördinator Niveau 3 Afgerond in 2 jaar van de 3,
Junior maatschappelijk medewerker Niveau 4

Heden
Internationale Business Studies MBO4+ gelijk aan HBO

Als certificaten bezit ik.

Grafisch designer
IT/ICT

Natuurlijk is de vraag laat maar eens zien, indien jullie hier vraag naar hebben zal ik dit zeker tonen, graag zou ik een lid van jullie team willen worden en jullie stad naar een hoger niveau tillen,

Ik hoop u genoeg geïnformeerd te hebben,

Hoogachtend

Kevin



DE VRAAG IS MEESTAL wat vraag je er voor?
Total price 0000

Kevin035#3089 Bericht me:)
voorbeelden van je werk? portfolio?
 

Users who are viewing this thread

Top