• Please report every thread you think might be harmful or does not meet expectations or the link is offline, you will be refunded the credits you paid and the Thread Starter recieves a message to update his content, if its malicious we remove it and warn and eventualy the TS if it reoccurs.

mikeys eup 1.3 (1 Viewer)

Anonymous123

New member
Joined
May 7, 2021
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Credits
1
heb jij de nieuwste ook niet?
Ik heb de nieuwste voor je klaar liggen, heb je een discord van je waar Ik je kan bereiken? We kunnen daar een prijs benoemen en eventueel dat Ik je mikeys eup geef als je wat bestanden doorstuurt waar Ik naar zoek als jij die evt klaar hebt liggen.
 

gianogamer22

Well-known member
Joined
Oct 3, 2021
Messages
306
Reaction score
17
Points
18
Credits
1,903
Ik heb de nieuwste voor je klaar liggen, heb je een discord van je waar Ik je kan bereiken? We kunnen daar een prijs benoemen en eventueel dat Ik je mikeys eup geef als je wat bestanden doorstuurt waar Ik naar zoek als jij die evt klaar hebt liggen.
jajaja ok ik voeg te toe wat is je name+tag
 

Swifty

Member
Joined
Apr 6, 2022
Messages
45
Reaction score
21
Points
18
Credits
2,466
Volgens mij heeft niemand de nieuwste EUP van mikey..
 

Esma

Member
Joined
Feb 10, 2022
Messages
25
Reaction score
3
Points
8
Credits
14
De nieuwste is niet leak baar is op IP gegaan.
 

cod_saboteur

Well-known member
Joined
May 9, 2021
Messages
303
Reaction score
17
Points
18
Credits
10
Kan gewoon heeft Alphastore ook enigste je moet 20 euro per maand dan betalen voor Keymaster
Nee je informatie klopt gewoon niet...
EUP is nog niet te beveiligen, die streamable bestanden kunnen gewoonweg nog niet beschermd worden. ATM lukt dit alleen bij MLO, voertuigen en of LUA dus scripts.
AlphaStore bied ook geen EUP aan! dus hun hebben dat ook niet. Alleen bovenstaand genoemd hebben zij...
Dus wie jou wijs maakt EUP van mikey niet te gebruiken is zit je voor de gek te houden. ATM is mikeys 1.3 de laatste en gewoon op het internet te vinden.. De 1.3.1 is nog niet released dus niet vindbaar.
Maar ook deze zijn hier en daar al wat spulletjes van geleaked.. Dus het is afwachten tot de officiële release van 1.3.1 maar gewoon te gebruiken straks... Dit zal een van de redenen ook zijn mikey het release is het rekken, in de hoop dat FiveM een manier vind ook EUP te beschermen. Want ze roepen al enige tijd jaa, eup is zo goed als af...
 

dev324

Member
Joined
May 8, 2021
Messages
31
Reaction score
0
Points
6
Credits
402
Nee je informatie klopt gewoon niet...
EUP is nog niet te beveiligen, die streamable bestanden kunnen gewoonweg nog niet beschermd worden. ATM lukt dit alleen bij MLO, voertuigen en of LUA dus scripts.
AlphaStore bied ook geen EUP aan! dus hun hebben dat ook niet. Alleen bovenstaand genoemd hebben zij...
Dus wie jou wijs maakt EUP van mikey niet te gebruiken is zit je voor de gek te houden. ATM is mikeys 1.3 de laatste en gewoon op het internet te vinden.. De 1.3.1 is nog niet released dus niet vindbaar.
Maar ook deze zijn hier en daar al wat spulletjes van geleaked.. Dus het is afwachten tot de officiële release van 1.3.1 maar gewoon te gebruiken straks... Dit zal een van de redenen ook zijn mikey het release is het rekken, in de hoop dat FiveM een manier vind ook EUP te beschermen. Want ze roepen al enige tijd jaa, eup is zo goed als af...
die eup hebben zei ook niet zelf gemaakt, is ook deels leaked
 

Users who are viewing this thread

Top