ik heb de touranIk ben op zoek naar de Volkswagen Touran 2016 en de Volkswagen T5 van Heuuumods. Mocht iemand deze hebben hoor ik het graag. Voor credits of ruilen met andere Heuuumods voertuigen.
Dit zijn de voertuigen die ik zoek:
View attachment 5971 View attachment 5972
das echt leterlijk wat die andere guy zeimaar kwaliteit hiervan is te vergelijking met MVM touran en t5
die gast is een of andere russische spambotdas echt leterlijk wat die andere guy zei
loldie gast is een of andere russische spambot
Wat is je Discord? Of kun je hem hier voor Credits neerzetten?ik heb de touran
De kwaliteit is hetzelfde maar het model is net wat anders. Tevens is het interieur ook wat mooier vind ikLastig om te vinden, maar kwaliteit hiervan is te vergelijking met MVM touran en t5
T5 is het enige wat mij mogelijk interessant lijkt, heb zelf al de touran van EUPerience kunnen bemachtigen(Deze touran is vlgm het beste wat je kan krijgen)De kwaliteit is hetzelfde maar het model is net wat anders. Tevens is het interieur ook wat mooier vind ik
Heb je een foto? En ben je bereid deze voor credits door te geven? Eventueel privé?T5 is het enige wat mij mogelijk interessant lijkt, heb zelf al de touran van EUPerience kunnen bemachtigen(Deze touran is vlgm het beste wat je kan krijgen)
Zal wel even wat fotos prive sturen naar jeHeb je een foto? En ben je bereid deze voor credits door te geven? Eventueel privé?
Top, dankjewel!Zal wel even wat fotos prive sturen naar je