• Please report every thread you think might be harmful or does not meet expectations or the link is offline, you will be refunded the credits you paid and the Thread Starter recieves a message to update his content, if its malicious we remove it and warn and eventualy the TS if it reoccurs.

Roerveen/Termuiden Cardealer (In ruil voor nieuwe Politie Landcruiser) (1 Viewer)

ufowjj123

Well-known member
Joined
Apr 3, 2022
Messages
405
Reaction score
18
Points
28
Credits
22
Heeft iemand een werkende versie van het Roerveen/Termuiden cardealer menu? Ik heb een geleakte versie maar daarbij ontbreekt er een script (server.lua). Hopelijk heeft iemand een versie van deze cardealer die wel werkt.

Als je dit script hebt, dan geef ik je de nieuwe Politie Landcruiser ervoor terug (zie screenshot)!
(y)
 

John1231

Active member
Joined
Jan 12, 2022
Messages
52
Reaction score
1
Points
8
Credits
62
Heeft iemand een werkende versie van het Roerveen/Termuiden cardealer menu? Ik heb een geleakte versie maar daarbij ontbreekt er een script (server.lua). Hopelijk heeft iemand een versie van deze cardealer die wel werkt.

Als je dit script hebt, dan geef ik je de nieuwe Politie Landcruiser ervoor terug (zie screenshot)!
 

Users who are viewing this thread

Top