hey steinGood eup
Het ligt aan jou denk ik want in game zit alles er gewoon in dus het kan zijn dat het nog moet laden bij jou maar alles wat er in de rpr eup zit zit daar ook in .Ligt het trouwens aan mij, of missen er hier en daar een paar dingen? Politie broek is een voorbeeldje hiervan.
Aah oke zal ik t nog ff beter doorkijken, heb je ongeveer een indicatie van welke datum deze EUP komt, en of er misschien al meer geupdate is wat hier niet in zit?Het ligt aan jou denk ik want in game zit alles er gewoon in dus het kan zijn dat het nog moet laden bij jou maar alles wat er in de rpr eup zit zit daar ook in .
Oktober 2021Aah oke zal ik t nog ff beter doorkijken, heb je ongeveer een indicatie van welke datum deze EUP komt, en of er misschien al meer geupdate is wat hier niet in zit?
Heb hem zelf nog niet bekeken maar de broek zit waarschijnlijk op een heel apart slot en dus moeilijk te vinden.Aah oke zal ik t nog ff beter doorkijken, heb je ongeveer een indicatie van welke datum deze EUP komt, en of er misschien al meer geupdate is wat hier niet in zit?