• We have a new discord! click here to join
    Any faulty links ? Report them in our discord or via our Ticket System!
    We do everything we can to protect the safety of our visitors, if any resource contains malware in any kind of form or obfuscation please report it aswell ♡♡

Payments via Crypto: Please open a ticket, if you experience any issues, or if you miss your coin as an option in the list we have alot of wallets available.

Roleplay Reality EUP 2021 (3 Viewers)

Wolved

Member
Apr 7, 2021
21
12
3
Credits
472
als je de client.lua kunt sturen schrijf ik er de server wel bij is niet zoveel dat je moet doen

ramonfnstr

Member
Apr 17, 2021
36
3
8
Credits
235
Ligt het trouwens aan mij, of missen er hier en daar een paar dingen? Politie broek is een voorbeeldje hiervan.

Mathieu

Active member
Jul 4, 2021
146
28
28
Credits
2,111
Ligt het trouwens aan mij, of missen er hier en daar een paar dingen? Politie broek is een voorbeeldje hiervan.
Het ligt aan jou denk ik want in game zit alles er gewoon in dus het kan zijn dat het nog moet laden bij jou maar alles wat er in de rpr eup zit zit daar ook in .

ramonfnstr

Member
Apr 17, 2021
36
3
8
Credits
235
Het ligt aan jou denk ik want in game zit alles er gewoon in dus het kan zijn dat het nog moet laden bij jou maar alles wat er in de rpr eup zit zit daar ook in .
Aah oke zal ik t nog ff beter doorkijken, heb je ongeveer een indicatie van welke datum deze EUP komt, en of er misschien al meer geupdate is wat hier niet in zit?

• Post hidden due to user being banned.
  • Post hidden due to user being banned.

Periphery

Well-known member
Sep 20, 2021
281
31
28
Credits
33
Aah oke zal ik t nog ff beter doorkijken, heb je ongeveer een indicatie van welke datum deze EUP komt, en of er misschien al meer geupdate is wat hier niet in zit?
Heb hem zelf nog niet bekeken maar de broek zit waarschijnlijk op een heel apart slot en dus moeilijk te vinden.

Users who are viewing this thread