• Please report every thread you think might be harmful or does not meet expectations or the link is offline, you will be refunded the credits you paid and the Thread Starter recieves a message to update his content, if its malicious we remove it and warn and eventualy the TS if it reoccurs.

RPR EUP 2022 - SINGLEPLAYER/LSPDFR READY - Willie0570 (4 Viewers)

gianogamer22

Well-known member
Joined
Oct 3, 2021
Messages
306
Reaction score
17
Points
18
Credits
1,903
Hoi hoi,

Nee dat is zeg maar het punt niet. Het functioneerd wel. Mijn character veranderd wel en de plugin functioneerd ook maar de menu komt niet meer tevoorschijn.. ontzettend raar.
heb ik ook gehad idk hoe je dat fixt
 

tryazz123

Active member
Joined
Oct 9, 2022
Messages
97
Reaction score
8
Points
18
Credits
527
t
De Roleplay Reality 2022 EUP LSPFDR Ready gemaakt, kost wat tijd maar dan heb je ook wat, zie screenshots.

-=Stripped Content=-

Het heeft me echt wel zeker 6 uur gekost om de bestanden van five m stream naar singleplayer te krijgen, vandaar de paar credits :)

View attachment 4668
tysm really wanted this
 

rotjoch

Active member
Joined
Jul 16, 2022
Messages
108
Reaction score
10
Points
18
Credits
86
Hey! Voor iedereen zat te wachten op de Wardrobe.ini van dit bestand, het is wat vertraagd omdat mijn LSPDFR constant besloot te crashen. Ik moet dus mijn hele LSPDFR op nieuw installeren en dit gaat wat tijd kosten, ik houd jullie op de hoogte.
 

iamgrim1222

Member
Joined
Aug 19, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Credits
1
Zeker geen domme vraag,

Zorg allereerst dat je natuurlijk het eup menu hebt geïnstalleerd, tevens als EUP LAW&ORDER, EUP SERVE AND RESCUE, op yt staan genoeg video’s hoe dit moet.

Wanneer je dat hebt gedaan open je dit RAR bestand en zie de de folders net als hier onder.
Installeer open iv en ga naar je gta folder
Mods/update/x64/dlcpacks/EUP/dlc.rpf/x64

View attachment 4740

Drop de bestanden die ik rood heb gemaakt in EUP_componentpeds.rpf en de bestanden in EUP_componentpeds_p.rpf (zie de afbeeldingen)

View attachment 4741

hopelijk heeft dit je gehopen :) iig succes en als er nog vragen zijn stel gerust
van dit bestand, het is wat vertraagd omdat mijn LSPDFR constant besloot te crashen. Ik moet dus mijn hele LSPDFR op nieuw installeren en dit gaat wat tijd kosten, ik houd jullie op de hoogte.
 

Willie0570

Member
Joined
Dec 2, 2022
Messages
17
Reaction score
4
Points
3
Credits
776
Hoi hoi, bedankt voor de stappen het werkt inmiddels alleen werkt EUP menu niet meer.. is een beetje apart. Het is nu even wachten tot iemand zijn wardrobe deelt :)

Meer een generale vraag. Hebben mensen er ook last van dat als je deze files geinstalleerd hebt EUP menu niet meer functioneerd? Ik krijg het fysieke menu niet meer te zien. Hij crasht overigens niet omdat hij wel mijn character aanpast. Ik zie alleen het menu niet als ik op de knop druk. heel apart
Heb ik ook last van gehad, uiteindelijk eup menu verwijderd en opnieuw geïnstalleerd samen met l&o en s&r toen deed alles het weer zoals bedoeld
 

Mitchvv

Member
Joined
Oct 31, 2022
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Credits
394
Is het nog iemand gelukt om een werken wardrobe te maken? Nieuwsgierigheid ;)
 

ReaLet

Well-known member
Joined
Jun 8, 2021
Messages
974
Reaction score
59
Points
48
Credits
8
De Roleplay Reality 2022 EUP LSPFDR Ready gemaakt, kost wat tijd maar dan heb je ook wat, zie screenshots.

-=Stripped Content=-

Het heeft me echt wel zeker 6 uur gekost om de bestanden van five m stream naar singleplayer te krijgen, vandaar de paar credits :)

View attachment 4668
Rep!
 

icebite

New member
Joined
Jan 9, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Credits
95
Zeker geen domme vraag,

Zorg allereerst dat je natuurlijk het eup menu hebt geïnstalleerd, tevens als EUP LAW&ORDER, EUP SERVE AND RESCUE, op yt staan genoeg video’s hoe dit moet.

Wanneer je dat hebt gedaan open je dit RAR bestand en zie de de folders net als hier onder.
Installeer open iv en ga naar je gta folder
Mods/update/x64/dlcpacks/EUP/dlc.rpf/x64

View attachment 4740

Drop de bestanden die ik rood heb gemaakt in EUP_componentpeds.rpf en de bestanden in EUP_componentpeds_p.rpf (zie de afbeeldingen)

View attachment 4741

hopelijk heeft dit je gehopen :) iig succes en als er nog vragen zijn stel gerust
hoii ik heb alles gedaan alleen zit de broek niet in de game. hoe kan dat?
 

Users who are viewing this thread

Top