• We have a new discord! click here to join
    Any faulty links ? Report them in our discord or via our Ticket System!
    We do everything we can to protect the safety of our visitors, if any resource contains malware in any kind of form or obfuscation please report it aswell ♡♡

TDA NearestPostal (1 Viewer)

Boktor024

Active member
Aug 28, 2021
112
4
18
Credits
14
Beetje jammer, staat gratis op internet en is niet van TDA zelf, zij gebruiken namelijk 'old postal' en niet de nieuwe die in de fxmanifest aanstaat :). Wil graag mijn credits terug.

Rxel

Active member
Apr 6, 2021
124
23
18
Credits
145
Beetje jammer, staat gratis op internet en is niet van TDA zelf, zij gebruiken namelijk 'old postal' en niet de nieuwe die in de fxmanifest aanstaat :). Wil graag mijn credits terug.
Je zet onder elke post van hetzelfde, koop gewoon niks meer van me of reageer gewoon niet.

Boktor024

Active member
Aug 28, 2021
112
4
18
Credits
14
Nee, ik reageer onder dingen waar 'TDA' in de naam staat, zodat ik mensen vooraf kan waarschuwen als ze wat kopen. Want gastjes zoals jij zetten TDA erin en halen shit van github eraf en vervolgens moet je er credits voor betalen.

Boktor024

Active member
Aug 28, 2021
112
4
18
Credits
14
Nee, ik reageer onder dingen waar 'TDA' in de naam staat, zodat ik mensen vooraf kan waarschuwen als ze wat kopen. Want gastjes zoals jij zetten TDA erin en halen shit van github eraf en vervolgens moet je er credits voor betalen.
En anders, geen shit verkopen wat gratis is. Dan krijg je deze gezeik niet :)

Rxel

Active member
Apr 6, 2021
124
23
18
Credits
145
weet niet wat je bedoeld met van github halen maar als je goed kijkt en nadenkt staat er discord als je m gekocht hebt ;)

Boktor024

Active member
Aug 28, 2021
112
4
18
Credits
14
weet niet wat je bedoeld met van github halen maar als je goed kijkt en nadenkt staat er discord als je m gekocht hebt ;)
Als jij goed kijkt en nadenkt is het van github naar een discord rar bestandje gemaakt. TDA gebruikt geen 'new-postals' maar de 'old-postals'. ;)

Users who are viewing this thread