Je zet onder elke post van hetzelfde, koop gewoon niks meer van me of reageer gewoon niet.Beetje jammer, staat gratis op internet en is niet van TDA zelf, zij gebruiken namelijk 'old postal' en niet de nieuwe die in de fxmanifest aanstaat . Wil graag mijn credits terug.
Nee, ik reageer onder dingen waar 'TDA' in de naam staat, zodat ik mensen vooraf kan waarschuwen als ze wat kopen. Want gastjes zoals jij zetten TDA erin en halen shit van github eraf en vervolgens moet je er credits voor betalen.Beetje jammer, staat gratis op internet en is niet van TDA zelf, zij gebruiken namelijk 'old postal' en niet de nieuwe die in de fxmanifest aanstaat . Wil graag mijn credits terug.
En anders, geen shit verkopen wat gratis is. Dan krijg je deze gezeik nietNee, ik reageer onder dingen waar 'TDA' in de naam staat, zodat ik mensen vooraf kan waarschuwen als ze wat kopen. Want gastjes zoals jij zetten TDA erin en halen shit van github eraf en vervolgens moet je er credits voor betalen.
weet niet wat je bedoeld met van github halen maar als je goed kijkt en nadenkt staat er discord als je m gekocht hebtNee, ik reageer onder dingen waar 'TDA' in de naam staat, zodat ik mensen vooraf kan waarschuwen als ze wat kopen. Want gastjes zoals jij zetten TDA erin en halen shit van github eraf en vervolgens moet je er credits voor betalen.
Als jij goed kijkt en nadenkt is het van github naar een discord rar bestandje gemaakt. TDA gebruikt geen 'new-postals' maar de 'old-postals'.weet niet wat je bedoeld met van github halen maar als je goed kijkt en nadenkt staat er discord als je m gekocht hebt