I give too +300 credit for itIf you have 0r-house unlocked give you extra 300 credit
for real man this much lolOr_lib Proofs :
View attachment 15688 View attachment 15689
FULL RESOURCES :
View attachment 15690
PREVIEW OF MOTEL SYSTEM:
-=Stripped Content=-
u can rework the server side of it, its not always a drag and drop
As a result, the script does not work, it is faulty. If you're sharing, you have to do it yourselfu can rework the server side of it, its not always a drag and drop
Now it works right??0r_lib/server.main.lua
There are some problems, add some and let's put it together.
Resmon = {}
Resmon.Callbacks = {}
Resmon.UsableItems = {}
-- Callback fonksiyonları
function Resmon.RegisterCallback(name, callback)
Resmon.Callbacks[name] = callback
end
function Resmon.TriggerCallback(name, source, cb, ...)
if Resmon.Callbacks[name] then
Resmon.Callbacks[name](source, cb, ...)
else
print("Callback " .. name .. " bulunamadı.")
end
end
-- Usable item fonksiyonları
function Resmon.RegisterUsableItem(itemName, callback)
Resmon.UsableItems[itemName] = callback
end
function Resmon.UseItem(source, item)
local usableItem = Resmon.UsableItems[item.name]
if usableItem then
usableItem(source, item)
else
print("Usable item " .. item.name .. " bulunamadı.")
end
end
-- Kod oluşturma fonksiyonu
function Resmon.GenerateCode()
-- Burada bir rastgele kod oluşturabilirsiniz, örneğin:
local length = 6
local charset = "ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz0123456789"
local code = ""
for i = 1, length do
local randomChar = charset:sub(math.random(1, #charset), math.random(1, #charset))
code = code .. randomChar
end
return code
end
-- Oyuncu adını döndüren fonksiyon
function Resmon.GetPlayerOfflineName(owner)
-- Burada veritabanından veya başka bir kaynaktan oyuncu adını alabilirsiniz
-- Örnek dönüş:
local playerName = "Bilinmeyen Oyuncu"
-- Veritabanından oyuncu adını çekmek için örnek MySQL sorgusu:
--[[
local result = MySQL.Sync.fetchScalar("SELECT name FROM users WHERE identifier = @owner", {["@owner"] = owner})
if result then
playerName = result
end
--]]
return playerName
end
-- GetPlayerFromSource fonksiyonu (qb-core global fonksiyon örneği)
function Resmon.GetPlayerFromSource(source)
local xPlayer = QBCore.Functions.GetPlayer(source)
return xPlayer
end
-- Register the functions to Resmon.Lib
Resmon = Resmon or {}
Resmon.Lib = Resmon.Lib or {}
Resmon.Lib.Callback = Resmon.Lib.Callback or {}
Resmon.Lib.Callback.Register = Resmon.RegisterCallback
Resmon.Lib.Callback.Trigger = Resmon.TriggerCallback
Resmon.Lib.RegisterUsableItem = Resmon.RegisterUsableItem
Resmon.Lib.UseItem = Resmon.UseItem
Resmon.Lib.GenerateCode = Resmon.GenerateCode -- Register the GenerateCode function
Resmon.Lib.GetPlayerOfflineName = Resmon.GetPlayerOfflineName -- Register the GetPlayerOfflineName function
Resmon.Lib.GetPlayerFromSource = Resmon.GetPlayerFromSource -- Register the GetPlayerFromSource function
-- QB-Core'dan gerekli core objesini almak için
function QBCoreObject()
return QBCore
end
-- Exports
exports('QBCoreObject', QBCoreOb
0r_lib/server.main.lua
There are some problems, add some and let's put it together.
Resmon = {}
Resmon.Callbacks = {}
Resmon.UsableItems = {}
-- Callback fonksiyonları
function Resmon.RegisterCallback(name, callback)
Resmon.Callbacks[name] = callback
end
function Resmon.TriggerCallback(name, source, cb, ...)
if Resmon.Callbacks[name] then
Resmon.Callbacks[name](source, cb, ...)
else
print("Callback " .. name .. " bulunamadı.")
end
end
-- Usable item fonksiyonları
function Resmon.RegisterUsableItem(itemName, callback)
Resmon.UsableItems[itemName] = callback
end
function Resmon.UseItem(source, item)
local usableItem = Resmon.UsableItems[item.name]
if usableItem then
usableItem(source, item)
else
print("Usable item " .. item.name .. " bulunamadı.")
end
end
-- Kod oluşturma fonksiyonu
function Resmon.GenerateCode()
-- Burada bir rastgele kod oluşturabilirsiniz, örneğin:
local length = 6
local charset = "ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz0123456789"
local code = ""
for i = 1, length do
local randomChar = charset:sub(math.random(1, #charset), math.random(1, #charset))
code = code .. randomChar
end
return code
end
-- Oyuncu adını döndüren fonksiyon
function Resmon.GetPlayerOfflineName(owner)
-- Burada veritabanından veya başka bir kaynaktan oyuncu adını alabilirsiniz
-- Örnek dönüş:
local playerName = "Bilinmeyen Oyuncu"
-- Veritabanından oyuncu adını çekmek için örnek MySQL sorgusu:
--[[
local result = MySQL.Sync.fetchScalar("SELECT name FROM users WHERE identifier = @owner", {["@owner"] = owner})
if result then
playerName = result
end
--]]
return playerName
end
-- GetPlayerFromSource fonksiyonu (qb-core global fonksiyon örneği)
function Resmon.GetPlayerFromSource(source)
local xPlayer = QBCore.Functions.GetPlayer(source)
return xPlayer
end
-- Register the functions to Resmon.Lib
Resmon = Resmon or {}
Resmon.Lib = Resmon.Lib or {}
Resmon.Lib.Callback = Resmon.Lib.Callback or {}
Resmon.Lib.Callback.Register = Resmon.RegisterCallback
Resmon.Lib.Callback.Trigger = Resmon.TriggerCallback
Resmon.Lib.RegisterUsableItem = Resmon.RegisterUsableItem
Resmon.Lib.UseItem = Resmon.UseItem
Resmon.Lib.GenerateCode = Resmon.GenerateCode -- Register the GenerateCode function
Resmon.Lib.GetPlayerOfflineName = Resmon.GetPlayerOfflineName -- Register the GetPlayerOfflineName function
Resmon.Lib.GetPlayerFromSource = Resmon.GetPlayerFromSource -- Register the GetPlayerFromSource function
-- QB-Core'dan gerekli core objesini almak için
function QBCoreObject()
return QBCore
end
-- Exports
exports('QBCoreObject', QBCoreObject)
No, it not works ... ...Now
Now it works right??
Ok Thanks let me knowNo, it not works ... ...