• We have a new discord! click here to join
    Any faulty links ? Report them in our discord or via our Ticket System!
    We do everything we can to protect the safety of our visitors, if any resource contains malware in any kind of form or obfuscation please report it aswell ♡♡

STANDALONE 0r_motels | with 0r_lib that is OPEN SOURCE | (1 Viewer)

ArcsGlobal

Member
Jun 24, 2023
11
4
3
Credits
19
0r_lib/server.main.lua
There are some problems, add some and let's put it together.


Resmon = {}
Resmon.Callbacks = {}
Resmon.UsableItems = {}

-- Callback fonksiyonları
function Resmon.RegisterCallback(name, callback)
Resmon.Callbacks[name] = callback
end

function Resmon.TriggerCallback(name, source, cb, ...)
if Resmon.Callbacks[name] then
Resmon.Callbacks[name](source, cb, ...)
else
print("Callback " .. name .. " bulunamadı.")
end
end

-- Usable item fonksiyonları
function Resmon.RegisterUsableItem(itemName, callback)
Resmon.UsableItems[itemName] = callback
end

function Resmon.UseItem(source, item)
local usableItem = Resmon.UsableItems[item.name]
if usableItem then
usableItem(source, item)
else
print("Usable item " .. item.name .. " bulunamadı.")
end
end

-- Kod oluşturma fonksiyonu
function Resmon.GenerateCode()
-- Burada bir rastgele kod oluşturabilirsiniz, örneğin:
local length = 6
local charset = "ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz0123456789"
local code = ""
for i = 1, length do
local randomChar = charset:sub(math.random(1, #charset), math.random(1, #charset))
code = code .. randomChar
end
return code
end

-- Oyuncu adını döndüren fonksiyon
function Resmon.GetPlayerOfflineName(owner)
-- Burada veritabanından veya başka bir kaynaktan oyuncu adını alabilirsiniz
-- Örnek dönüş:
local playerName = "Bilinmeyen Oyuncu"
-- Veritabanından oyuncu adını çekmek için örnek MySQL sorgusu:
--[[
local result = MySQL.Sync.fetchScalar("SELECT name FROM users WHERE identifier = @owner", {["@owner"] = owner})
if result then
playerName = result
end
--]]
return playerName
end

-- GetPlayerFromSource fonksiyonu (qb-core global fonksiyon örneği)
function Resmon.GetPlayerFromSource(source)
local xPlayer = QBCore.Functions.GetPlayer(source)
return xPlayer
end

-- Register the functions to Resmon.Lib
Resmon = Resmon or {}
Resmon.Lib = Resmon.Lib or {}
Resmon.Lib.Callback = Resmon.Lib.Callback or {}

Resmon.Lib.Callback.Register = Resmon.RegisterCallback
Resmon.Lib.Callback.Trigger = Resmon.TriggerCallback
Resmon.Lib.RegisterUsableItem = Resmon.RegisterUsableItem
Resmon.Lib.UseItem = Resmon.UseItem
Resmon.Lib.GenerateCode = Resmon.GenerateCode -- Register the GenerateCode function
Resmon.Lib.GetPlayerOfflineName = Resmon.GetPlayerOfflineName -- Register the GetPlayerOfflineName function
Resmon.Lib.GetPlayerFromSource = Resmon.GetPlayerFromSource -- Register the GetPlayerFromSource function

-- QB-Core'dan gerekli core objesini almak için
function QBCoreObject()
return QBCore
end

-- Exports
exports('QBCoreObject', QBCoreObject)
 

dilankaushalya356

Active member
May 3, 2022
52
0
6
Credits
16
Now
0r_lib/server.main.lua
There are some problems, add some and let's put it together.


Resmon = {}
Resmon.Callbacks = {}
Resmon.UsableItems = {}

-- Callback fonksiyonları
function Resmon.RegisterCallback(name, callback)
Resmon.Callbacks[name] = callback
end

function Resmon.TriggerCallback(name, source, cb, ...)
if Resmon.Callbacks[name] then
Resmon.Callbacks[name](source, cb, ...)
else
print("Callback " .. name .. " bulunamadı.")
end
end

-- Usable item fonksiyonları
function Resmon.RegisterUsableItem(itemName, callback)
Resmon.UsableItems[itemName] = callback
end

function Resmon.UseItem(source, item)
local usableItem = Resmon.UsableItems[item.name]
if usableItem then
usableItem(source, item)
else
print("Usable item " .. item.name .. " bulunamadı.")
end
end

-- Kod oluşturma fonksiyonu
function Resmon.GenerateCode()
-- Burada bir rastgele kod oluşturabilirsiniz, örneğin:
local length = 6
local charset = "ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz0123456789"
local code = ""
for i = 1, length do
local randomChar = charset:sub(math.random(1, #charset), math.random(1, #charset))
code = code .. randomChar
end
return code
end

-- Oyuncu adını döndüren fonksiyon
function Resmon.GetPlayerOfflineName(owner)
-- Burada veritabanından veya başka bir kaynaktan oyuncu adını alabilirsiniz
-- Örnek dönüş:
local playerName = "Bilinmeyen Oyuncu"
-- Veritabanından oyuncu adını çekmek için örnek MySQL sorgusu:
--[[
local result = MySQL.Sync.fetchScalar("SELECT name FROM users WHERE identifier = @owner", {["@owner"] = owner})
if result then
playerName = result
end
--]]
return playerName
end

-- GetPlayerFromSource fonksiyonu (qb-core global fonksiyon örneği)
function Resmon.GetPlayerFromSource(source)
local xPlayer = QBCore.Functions.GetPlayer(source)
return xPlayer
end

-- Register the functions to Resmon.Lib
Resmon = Resmon or {}
Resmon.Lib = Resmon.Lib or {}
Resmon.Lib.Callback = Resmon.Lib.Callback or {}

Resmon.Lib.Callback.Register = Resmon.RegisterCallback
Resmon.Lib.Callback.Trigger = Resmon.TriggerCallback
Resmon.Lib.RegisterUsableItem = Resmon.RegisterUsableItem
Resmon.Lib.UseItem = Resmon.UseItem
Resmon.Lib.GenerateCode = Resmon.GenerateCode -- Register the GenerateCode function
Resmon.Lib.GetPlayerOfflineName = Resmon.GetPlayerOfflineName -- Register the GetPlayerOfflineName function
Resmon.Lib.GetPlayerFromSource = Resmon.GetPlayerFromSource -- Register the GetPlayerFromSource function

-- QB-Core'dan gerekli core objesini almak için
function QBCoreObject()
return QBCore
end

-- Exports
exports('QBCoreObject', QBCoreOb
0r_lib/server.main.lua
There are some problems, add some and let's put it together.


Resmon = {}
Resmon.Callbacks = {}
Resmon.UsableItems = {}

-- Callback fonksiyonları
function Resmon.RegisterCallback(name, callback)
Resmon.Callbacks[name] = callback
end

function Resmon.TriggerCallback(name, source, cb, ...)
if Resmon.Callbacks[name] then
Resmon.Callbacks[name](source, cb, ...)
else
print("Callback " .. name .. " bulunamadı.")
end
end

-- Usable item fonksiyonları
function Resmon.RegisterUsableItem(itemName, callback)
Resmon.UsableItems[itemName] = callback
end

function Resmon.UseItem(source, item)
local usableItem = Resmon.UsableItems[item.name]
if usableItem then
usableItem(source, item)
else
print("Usable item " .. item.name .. " bulunamadı.")
end
end

-- Kod oluşturma fonksiyonu
function Resmon.GenerateCode()
-- Burada bir rastgele kod oluşturabilirsiniz, örneğin:
local length = 6
local charset = "ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz0123456789"
local code = ""
for i = 1, length do
local randomChar = charset:sub(math.random(1, #charset), math.random(1, #charset))
code = code .. randomChar
end
return code
end

-- Oyuncu adını döndüren fonksiyon
function Resmon.GetPlayerOfflineName(owner)
-- Burada veritabanından veya başka bir kaynaktan oyuncu adını alabilirsiniz
-- Örnek dönüş:
local playerName = "Bilinmeyen Oyuncu"
-- Veritabanından oyuncu adını çekmek için örnek MySQL sorgusu:
--[[
local result = MySQL.Sync.fetchScalar("SELECT name FROM users WHERE identifier = @owner", {["@owner"] = owner})
if result then
playerName = result
end
--]]
return playerName
end

-- GetPlayerFromSource fonksiyonu (qb-core global fonksiyon örneği)
function Resmon.GetPlayerFromSource(source)
local xPlayer = QBCore.Functions.GetPlayer(source)
return xPlayer
end

-- Register the functions to Resmon.Lib
Resmon = Resmon or {}
Resmon.Lib = Resmon.Lib or {}
Resmon.Lib.Callback = Resmon.Lib.Callback or {}

Resmon.Lib.Callback.Register = Resmon.RegisterCallback
Resmon.Lib.Callback.Trigger = Resmon.TriggerCallback
Resmon.Lib.RegisterUsableItem = Resmon.RegisterUsableItem
Resmon.Lib.UseItem = Resmon.UseItem
Resmon.Lib.GenerateCode = Resmon.GenerateCode -- Register the GenerateCode function
Resmon.Lib.GetPlayerOfflineName = Resmon.GetPlayerOfflineName -- Register the GetPlayerOfflineName function
Resmon.Lib.GetPlayerFromSource = Resmon.GetPlayerFromSource -- Register the GetPlayerFromSource function

-- QB-Core'dan gerekli core objesini almak için
function QBCoreObject()
return QBCore
end

-- Exports
exports('QBCoreObject', QBCoreObject)
Now it works right??
 

Users who are viewing this thread

Top