vay canına ne güzel bir senaryo isterim
Wasabi'nin ESX/QBCore Polis Görevi Değiştirmesi
Özellikler
- 0,00ms boşta kalma ile optimize edildi
- Birden fazla LEO departmanı (Ayrı polis işleri için ayrı senaryolara gerek yok)
- Tam kelepçe aksesuarları ve animasyonları
- Refakatçi animasyonu
- Tutuklama için tuş atamaları (Yapılandırılabilir)
- Beceri kontrolü yoluyla tutuklanmaya direnme
- ox_inventory, qb-inventory, qs-inventory ve mf_inventory ile uyumludur (Farklı bir envanteri dahil etmek için kod açıktır)
- Mücadele (Yapılandırılabilir)
- İş Menüsü (Yapılandırılabilir)
- İyi oyuncular (QBCore, okokBilling ve esx faturalandırma ile uyumludur VEYA herhangi bir faturalandırma açık koda eklenebilir)
- Boss menüsü (wasabi_multijob, qb-management ve esx_society ile uyumludur)
- Cloakroom (esx_skin ve fivem-appearance'ın benim versiyonumla uyumludur VEYA herhangi bir skin betiği açık koda eklenebilir)
- İsteğe bağlı hedef (Varsayılan olarak qtarget/qb-target/ox_target ile uyumludur)
- Cephanelik (İş derecesine göre yapılandırılabilir)
- Kara ve hava için garaj (İş derecesine göre yapılandırılabilir)
- Araç etkileşim menüsü, araç sahipliği bilgilerini, kilit açma aracını ve bağlama aracını içeren iş menüsüne eklendi (1.0.5 itibarıyla yeni)
- Jailbreak scriptini entegre etme yeteneği (Belgelere bakın)
- Şüphelinin kimliğini görüntüleme yeteneği
- Lisansları görüntüleme ve iptal etme yeteneği
- Mevcut esx_policejob özelliklerinin çoğu, hatta tamamı
- SON DERECE yapılandırılabilir
- Esx_policejob'a bağlı herhangi bir betiğin tam değişimi
- Ve dahası!
-=Soyulmuş İçerik=-
BAĞLANTI DURUMU: ÇALIŞIYOR
BAĞLANTI DURUMU KONTROLÜ: 15/10/2023 (GG/AA/YYYY)
Teşekkürler eline sağlık umarım güzeldir
Wasabi’s ESX/QBCore Police Job Replacement
Features
- Optimized with 0.00ms idle
- Multiple LEO departments(No need for separate scripts for separate police jobs)
- Full handcuff props and animations
- Escorting animation
- Keybinds for arrest(Configurable)
- Resisting arrest via skill-check
- Compatible with ox_inventory, qb-inventory, qs-inventory, and mf_inventory(Code open to incorporate a different inventory)
- Tackling(Configurable)
- Job Menu (Configurable)
- Fine players(Compatible with QBCore, okokBilling and esx billing OR any billing can be added to open code)
- Boss menu(Compatible with wasabi_multijob, qb-management and esx_society)
- Cloakroom(Compatible with esx_skin and my fork of fivem-appearance OR any skin script can be added to open code)
- Optional target(By default compatible with qtarget/qb-target/ox_target)
- Armory(Configurable by job grade)
- Garage for land & air(Configurable by job grade)
- Vehicle interaction menu added to job menu which includes vehicle ownership information, lockpicking vehicle, and impounding vehicle (New As of 1.0.5)
- Ability to incorporate jail script(See docs)
- Ability to view suspect’s identification
- Ability to view and revoke licenses
- Most if not all of the pre-existing esx_policejob features
- EXTREMELY configurable
- Full replacement for any script that depends on esx_policejob
- And more!
-=Stripped Content=-
LINK STATUS: WORKING
LINK STATUS CHECK: 15/10/2023 (DD/MM/YYYY)