• Please report every thread you think might be harmful or does not meet expectations or the link is offline, you will be refunded the credits you paid and the Thread Starter recieves a message to update his content, if its malicious we remove it and warn and eventualy the TS if it reoccurs.

[GEZOCHT] TDA ambulance en ANWB job werkend! (1 Viewer)

cod_saboteur

Well-known member
Joined
May 9, 2021
Messages
312
Reaction score
17
Points
18
Credits
23
volgens mij staat er op het forum een hele dump waar dit dus inzit
 

Flixs

Member
Joined
Mar 1, 2022
Messages
24
Reaction score
4
Points
1
Credits
81
Misschien moet je niet mensen hun server verkloten.
 

Flixs

Member
Joined
Mar 1, 2022
Messages
24
Reaction score
4
Points
1
Credits
81
Zal wel haha, als jij dat denkt maat ?
Iedereen weet het al maat dus je hoeft het niet te ontkennen, je luistert niet eens naar de server owners wat zij erin willen je propt er allemaal troep in.
 

DaniMKD

Member
Joined
Jan 26, 2022
Messages
20
Reaction score
0
Points
1
Credits
169
Iedereen weet het al maat dus je hoeft het niet te ontkennen, je luistert niet eens naar de server owners wat zij erin willen je propt er allemaal troep in.
Ik weet niet eens over welke server t gaat kerel. Ga ff research doen voor je iemand aanspreekt kneus
 

Flixs

Member
Joined
Mar 1, 2022
Messages
24
Reaction score
4
Points
1
Credits
81
Ik weet niet eens over welke server t gaat kerel. Ga ff research doen voor je iemand aanspreekt kneus
Centus grote vriend je weet het hardstikke goed.
En anders steel je iemand zijn logo.
 

DaniMKD

Member
Joined
Jan 26, 2022
Messages
20
Reaction score
0
Points
1
Credits
169
Centus grote vriend je weet het hardstikke goed.
En anders steel je iemand zijn logo.
Ik heb niks met die server, weet niet waarom je mij er van beschuldigd maar dit logo kanje gewoon laten customizen op auto.creative dus zal vast niet de enige zijn aangezien t een template is. Maar als jij er zo heilig in gelooft dat ik t heb gedaan moet je daar vooral verder in geloven pik.
 

Users who are viewing this thread

Top