hahah deze mensen grinden credits nice op iets dat je niet kunt kopennice
Ik had er een gekocht, maar deze ambu job laat de game crashen helaasvolgens mij staat er op het forum een hele dump waar dit dus inzit
?Misschien moet je niet mensen hun server verkloten.
Je had onze database gedelete hahaha
Uhm nee… denk dat je iemand anders bedoeldJe had onze database gedelete hahaha
Ja inderdaad meneertje danibananieUhm nee… denk dat je iemand anders bedoeld
Zal wel haha, als jij dat denkt maat ?Ja inderdaad meneertje danibananie
Iedereen weet het al maat dus je hoeft het niet te ontkennen, je luistert niet eens naar de server owners wat zij erin willen je propt er allemaal troep in.Zal wel haha, als jij dat denkt maat ?
Ik weet niet eens over welke server t gaat kerel. Ga ff research doen voor je iemand aanspreekt kneusIedereen weet het al maat dus je hoeft het niet te ontkennen, je luistert niet eens naar de server owners wat zij erin willen je propt er allemaal troep in.
Centus grote vriend je weet het hardstikke goed.Ik weet niet eens over welke server t gaat kerel. Ga ff research doen voor je iemand aanspreekt kneus
Ik heb niks met die server, weet niet waarom je mij er van beschuldigd maar dit logo kanje gewoon laten customizen op auto.creative dus zal vast niet de enige zijn aangezien t een template is. Maar als jij er zo heilig in gelooft dat ik t heb gedaan moet je daar vooral verder in geloven pik.Centus grote vriend je weet het hardstikke goed.
En anders steel je iemand zijn logo.