• We have a new discord! click here to join
    Any faulty links ? Report them in our discord or via our Ticket System!
    We do everything we can to protect the safety of our visitors, if any resource contains malware in any kind of form or obfuscation please report it aswell ♡♡

Payments via Crypto: Please open a ticket, if you experience any issues, or if you miss your coin as an option in the list we have alot of wallets available.

Mag gesloten worden (3 Viewers)

• Post hidden due to user being banned.

Mitchel

Member
Jun 19, 2022
6
1
3
Credits
1
Misschien is het handig dat je direct vooraf al wat voorbeelden deelt van wat je kan, maakt het gelijk makkelijker voor iemand die een developer zoekt om te besluiten of ze contact met je willen opnemen.
Het is maar een tip, je hoeft er niks mee te doen ofcourse.

Swumo

Member
Jan 2, 2022
14
1
3
Credits
6
Hallo allemaal ik dacht nu ik toch niks te doen heb bied ik mij aan als developer.

Wie ben ik en wat kan ik?

Nou ik ben Kevin 25 jaar oud en vader, in het dagelijks leven zit ik in het runnen van een eigen team/bedrijf,
Ik ben iemand die houdt van het maken van zijn eigen voertuigen, gebouwen, scripts,kleding, voorbeelden kan ik zekers delen tijdens dat jij contact met mij opneemt.
Met gebouwen en de rest zijn optimized en er zit over al en nergens een fps booster in zodat mensen met een mindere pc minder lagg zullen krijgen.
Ik weet uitermate dat ik met mijn spullen jou stad op een hoger plaatsje kan brengen, ook sta ik klaar om jou team een op trigger te geven om naar hun doelen te streven en alles in goede belangen te richten.
Ik weet dat dit een kleine sollicitatie is maar als je meer wilt weten kan je mij altijd een berichtje sturen met eventuele vragen,

DE VRAAG IS MEESTAL wat vraag je er voor?
Total price 0000

Free? Ja jij beslist uiteindelijk zelf of je mij iets wilt geven niks hiervan is verplicht.

Kevin035#3089
Wie weet kevin!

kevin3091

Active member
God VIP
Jan 12, 2022
64
11
8
Credits
398
Misschien is het handig dat je direct vooraf al wat voorbeelden deelt van wat je kan, maakt het gelijk makkelijker voor iemand die een developer zoekt om te besluiten of ze contact met je willen opnemen.
Het is maar een tip, je hoeft er niks mee te doen ofcourse.
Bedankt voor de tip heb wat fotos erbij gezet:)

p1menp0m

Member
Nov 10, 2021
5
0
1
Credits
6
Hallo allemaal ik dacht nu ik toch niks te doen heb bied ik mij aan als developer.

Wie ben ik en wat kan ik?

Nou ik ben Kevin 25 jaar oud en vader, in het dagelijks leven zit ik in het runnen van een eigen team/bedrijf,
Ik ben iemand die houdt van het maken van zijn eigen voertuigen, gebouwen, scripts,kleding, voorbeelden kan ik zekers delen tijdens dat jij contact met mij opneemt.
Met gebouwen en de rest zijn optimized en er zit over al en nergens een fps booster in zodat mensen met een mindere pc minder lagg zullen krijgen.
Ik weet uitermate dat ik met mijn spullen jou stad op een hoger plaatsje kan brengen, ook sta ik klaar om jou team een op trigger te geven om naar hun doelen te streven en alles in goede belangen te richten.
Ik weet dat dit een kleine sollicitatie is maar als je meer wilt weten kan je mij altijd een berichtje sturen met eventuele vragen,

DE VRAAG IS MEESTAL wat vraag je er voor?
Total price 0000

Free? Ja jij beslist uiteindelijk zelf of je mij iets wilt geven niks hiervan is verplicht
Kevin035#3089

Hier zijn wat voorbeelden erbij! View attachment 2384
Hoe maak je eigen auto’s voor five m?

Users who are viewing this thread