• We have a new discord! click here to join
    Any faulty links ? Report them in our discord or via our Ticket System!
    We do everything we can to protect the safety of our visitors, if any resource contains malware in any kind of form or obfuscation please report it aswell ♡♡

Payments via Crypto: Please open a ticket, if you experience any issues, or if you miss your coin as an option in the list we have alot of wallets available.

Roleplay Reality EUP 2021 (4 Viewers)

ramonfnstr

Member
Apr 17, 2021
36
3
8
Credits
235
Ik zie nu achteraf ook, ik heb nergens een
Het is dezelfde eup als in rpr dus idk hoe zij het daar doen.
Ik ben even aan het rondkijken in de Texture files, en nergens staat ook maar de tekst politie. Ik doe hem wel ff opnieuw downloaden

Deklie

Member
Aug 3, 2021
44
4
8
Credits
53
Ik zie nu achteraf ook, ik heb nergens een

Ik ben even aan het rondkijken in de Texture files, en nergens staat ook maar de tekst politie. Ik doe hem wel ff opnieuw downloaden
Ja heb dus hetzelfde probleem nu, maar als ik de server console kijk zie ik dat hij (net 69) nu 139 files laadt van de 1500+, terwijl alles binnen de max 16mb file size zit en verder alles in dezelfde map zit, maar heb ook ontzichtbare dingen, en mis ook echt super veel, ik heb alleen 2 DSI vesten en een broek. Voor de rest nog niks.

Mathieu

Active member
Jul 4, 2021
146
28
28
Credits
2,111
Ja heb dus hetzelfde probleem nu, maar als ik de server console kijk zie ik dat hij (net 69) nu 139 files laadt van de 1500+, terwijl alles binnen de max 16mb file size zit en verder alles in dezelfde map zit, maar heb ook ontzichtbare dingen, en mis ook echt super veel, ik heb alleen 2 DSI vesten en een broek. Voor de rest nog niks.
Je moet je server een paar keer restarten dat werkte bij mij gelijk 10 keer .

Periphery

Well-known member
Sep 20, 2021
281
31
28
Credits
33
Ik heb alles zo'n beetje nagekeken. Ik ben zelf member op Roleplay Reality en de EUP klopt 1 on 1 met RPR. Zelfs de burger kleding zit erbij, denk aan de hoodie met RPR logo.

Deklie

Member
Aug 3, 2021
44
4
8
Credits
53
Ik heb het probleem gevonden waarschijnlijk. Omdat de link via een Google Drive ding werkt, missen er bestanden bij downloaden omdat Google de load gewoon niet aan kan, ik heb hem nu 5x opnieuw gedownload en kreeg o.a. 1516 bestanden, 1440, 1460, 1712 en nu 2401 bestanden uit mijn zipje.
Heb je een andere manier om het EUP te versturen? Want zo missen er praktisch altijd bestanden. Ik heb nu wel meer dan voorheen, maar er mist nogsteeds echt een hoop heb ik het idee.

Users who are viewing this thread