Geen idee, heb hem nog niet doorgekeken ook al heb ik hem wel.Op welke slot staat de politiebroek?
Geen idee, heb hem nog niet doorgekeken ook al heb ik hem wel.Op welke slot staat de politiebroek?
Aah oke zal ik t nog ff beter doorkijken, heb je ongeveer een indicatie van welke datum deze EUP komt, en of er misschien al meer geupdate is wat hier niet in zit?
idkOp welke slot staat de politiebroek?
#44 van lower body optionsOp welke slot staat de politiebroek?
Het is dezelfde eup als in rpr dus idk hoe zij het daar doen.View attachment 591
Broek is doorzichtig
Ik ben even aan het rondkijken in de Texture files, en nergens staat ook maar de tekst politie. Ik doe hem wel ff opnieuw downloadenHet is dezelfde eup als in rpr dus idk hoe zij het daar doen.
Ja heb dus hetzelfde probleem nu, maar als ik de server console kijk zie ik dat hij (net 69) nu 139 files laadt van de 1500+, terwijl alles binnen de max 16mb file size zit en verder alles in dezelfde map zit, maar heb ook ontzichtbare dingen, en mis ook echt super veel, ik heb alleen 2 DSI vesten en een broek. Voor de rest nog niks.Ik zie nu achteraf ook, ik heb nergens een
Ik ben even aan het rondkijken in de Texture files, en nergens staat ook maar de tekst politie. Ik doe hem wel ff opnieuw downloaden
Je moet je server een paar keer restarten dat werkte bij mij gelijk 10 keer .Ja heb dus hetzelfde probleem nu, maar als ik de server console kijk zie ik dat hij (net 69) nu 139 files laadt van de 1500+, terwijl alles binnen de max 16mb file size zit en verder alles in dezelfde map zit, maar heb ook ontzichtbare dingen, en mis ook echt super veel, ik heb alleen 2 DSI vesten en een broek. Voor de rest nog niks.
de porto mist ookOp welke slot staat de politiebroek?
Laad gwn de server opnieuw ofterwel kan de server het niet aan of je game kan het niet aan of je hebt het gwn niet goed geladen bij mij werkt het gewoon.de porto mist ook
nee werkt niet geen porto geen broek en er mist nog meerLaad gwn de server opnieuw ofterwel kan de server het niet aan of je game kan het niet aan of je hebt het gwn niet goed geladen bij mij werkt het gewoon.
Die porto zit als het goed is gewoon op het 1e slot in Decals. Daar zit wel een porto iig.nee werkt niet geen porto geen broek en er mist nog meer
Ja bij mij ookDie porto zit als het goed is gewoon op het 1e slot in Decals. Daar zit wel een porto iig.
En ik heb ook gwn een broek. Je doet iets verkeerd. En dat is de eup van rpr en alles zit er in dus je moet elke slot laten laden .nee werkt niet geen porto geen broek en er mist nog meer