Lijjjjjjjjjp. Echt respect voor jou manDe Roleplay Reality 2022 EUP LSPFDR Ready gemaakt, kost wat tijd maar dan heb je ook wat, zie screenshots.
-=Stripped Content=-
Het heeft me echt wel zeker 6 uur gekost om de bestanden van five m stream naar singleplayer te krijgen, vandaar de paar credits
View attachment 4668
Ga niet iets verkopen wat online staat heb alle rpr files al leakedDe Roleplay Reality 2022 EUP LSPFDR Ready gemaakt, kost wat tijd maar dan heb je ook wat, zie screenshots.
-=Stripped Content=-
Het heeft me echt wel zeker 6 uur gekost om de bestanden van five m stream naar singleplayer te krijgen, vandaar de paar credits
View attachment 4668
Pannekoek dit is lspdfr ready die van jouw nietGa niet iets verkopen wat online staat heb alle rpr files al leaked
Ga niet iets verkopen wat online staat heb alle rpr files al leaked
Hoe installeer je dit? Met EMF?De Roleplay Reality 2022 EUP LSPFDR Ready gemaakt, kost wat tijd maar dan heb je ook wat, zie screenshots.
-=Stripped Content=-
View attachment 4668
Ik ben bezig met de maak van deze file. Ben nu ongeveer op de helftHeb je ook de wardrobe.ini voor eup menu?
Kan gwn via open ivHoe installeer je dit? Met EMF?
Heb je ook de wardrobe.ini voor eup menu?
Als je die hier zou willen posten graag!Ik ben bezig met de maak van deze file. Ben nu ongeveer op de helft
Zeker geen domme vraag,Even een klein support vraagje, moet ik alle mappen gewoon in G:\SteamLibrary\steamapps\common\Grand Theft Auto V\mods\update\x64\dlcpacks\EUP slepen of? Omdat ik dus niet alle mappen heb in eup of moeten ze ergens anders geplaatst worden.
Bedankt alvast en sorry als het een beetje een domme vraag is.
die gast heeft alles naar singleplayer omgezet, niet vergetenGa niet iets verkopen wat online staat heb alle rpr files al leaked
dqwdqwdwqDe Roleplay Reality 2022 EUP LSPFDR Ready gemaakt, kost wat tijd maar dan heb je ook wat, zie screenshots.
-=Stripped Content=-
View attachment 4668
Hoi hoi, bedankt voor de stappen het werkt inmiddels alleen werkt EUP menu niet meer.. is een beetje apart. Het is nu even wachten tot iemand zijn wardrobe deeltZeker geen domme vraag,
Zorg allereerst dat je natuurlijk het eup menu hebt geïnstalleerd, tevens als EUP LAW&ORDER, EUP SERVE AND RESCUE, op yt staan genoeg video’s hoe dit moet.
Wanneer je dat hebt gedaan open je dit RAR bestand en zie de de folders net als hier onder.
Installeer open iv en ga naar je gta folder
Mods/update/x64/dlcpacks/EUP/dlc.rpf/x64
View attachment 4740
Drop de bestanden die ik rood heb gemaakt in EUP_componentpeds.rpf en de bestanden in EUP_componentpeds_p.rpf (zie de afbeeldingen)
View attachment 4741
hopelijk heeft dit je gehopen iig succes en als er nog vragen zijn stel gerust
download de nieuwe versie van ragenative ui dan crasht hij niet meerHoi hoi, bedankt voor de stappen het werkt inmiddels alleen werkt EUP menu niet meer.. is een beetje apart. Het is nu even wachten tot iemand zijn wardrobe deelt
Meer een generale vraag. Hebben mensen er ook last van dat als je deze files geinstalleerd hebt EUP menu niet meer functioneerd? Ik krijg het fysieke menu niet meer te zien. Hij crasht overigens niet omdat hij wel mijn character aanpast. Ik zie alleen het menu niet als ik op de knop druk. heel apart
Hoi hoi,download de nieuwe versie van ragenative ui dan crasht hij niet meer