• Please report every thread you think might be harmful or does not meet expectations or the link is offline, you will be refunded the credits you paid and the Thread Starter recieves a message to update his content, if its malicious we remove it and warn and eventualy the TS if it reoccurs.

RPR EUP 2022 - SINGLEPLAYER/LSPDFR READY - Willie0570 (1 Viewer)

cod_saboteur

Well-known member
Joined
May 9, 2021
Messages
312
Reaction score
17
Points
18
Credits
23
Vriendelijke vriend, ik heb nooit een wardrobe beloofd, geen idee waar je dat hebt gelezen. Een zelf maken is echt niet zo moeilijk, probeer het eens.
Vriendelijke vriend, hij heeft kennelijk de verkeerde tag gedaan. Niet meteen je aangevallen voelen :poop:

Het moet namelijk @rotjoch zijn, deze beloofde weken/maanden geleden deze wardrobe........

Dus excuus voor de "verkeerde" tag..
 

cod_saboteur

Well-known member
Joined
May 9, 2021
Messages
312
Reaction score
17
Points
18
Credits
23
Hoi hoi,

Nee dat is zeg maar het punt niet. Het functioneerd wel. Mijn character veranderd wel en de plugin functioneerd ook maar de menu komt niet meer tevoorschijn.. ontzettend raar.
Hier het zelfde, na het installeren van RPR eup werkt het menu niet meer, geen crash overigens.
Iemand de oplossing zodat het menu ook weer werkt ?
 

cod_saboteur

Well-known member
Joined
May 9, 2021
Messages
312
Reaction score
17
Points
18
Credits
23
Opnieuw het eup menu installeren, gwn de mod zelf
Das niet de oplossing!! blijf je het probleem behouden!!



Hier voor de mensen de WEL werkende oplossing...

1. Installeer de EUP van RPR zoals hier te vinden is in het topic.
2. Na installeren, verwijder de map EUP in \Grand Theft Auto V\plugins
3. Start je game op en laat hem inladen. Eenmaal de game ingeladen? sluit nu de game weer af (dit zorgt ervoor de EUP map weer wordt aangemaakt incl een lege wardrobe file.
4. Start nu je game weer op en je EUP menu werkt gewoon naar behoren en kun je beginnen met je wardrobe te maken.

Succes iedereen!

PS.
Hou er wel rekening mee, dat ook je NPC's niet meer kloppen qua kleding, en dit een heel karwei is om alles goed daarvoor in te stellen.
 

jesse092

Member
Joined
Jun 18, 2023
Messages
13
Reaction score
2
Points
3
Credits
13
Hoi hoi,

Nee dat is zeg maar het punt niet. Het functioneerd wel. Mijn character veranderd wel en de plugin functioneerd ook maar de menu komt niet meer tevoorschijn.. ontzettend raar.
had ik ook, gewoon even de eup menu plugin opnieuw instaleren dat zou moeten werken
 
  • Post hidden due to user being banned.

cass2222

Member
Joined
Jan 2, 2024
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Credits
118
Even een vraagje he heeft iemand files zodat de npc politie agenten/backup ook met de juiste kleding loopt?
 

slt_0251

New member
Joined
Oct 31, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Credits
7
De Roleplay Reality 2022 EUP LSPFDR Ready gemaakt, kost wat tijd maar dan heb je ook wat, zie screenshots.

-=Stripped Content=-

Het heeft me echt wel zeker 6 uur gekost om de bestanden van five m stream naar singleplayer te krijgen, vandaar de paar credits :)

View attachment 4668
Thanks man goeie files top
 
  • Post hidden due to user being banned.
  • Post hidden due to user being banned.

Users who are viewing this thread

Top