• Please report every thread you think might be harmful or does not meet expectations or the link is offline, you will be refunded the credits you paid and the Thread Starter recieves a message to update his content, if its malicious we remove it and warn and eventualy the TS if it reoccurs.

ESX Utopia Roleplay [NL] (1 Viewer)

meth0d

New member
Joined
Jun 20, 2023
Messages
4
Reaction score
5
Points
3
Credits
2,286
Profanity
Wanneer geld in grote bergen komt en je niets investeert in je eigen team maar uit eten gaat op de spelers hun kosten

Ik spuug op jullie wollah
Start hier je eigen utopia wel zelf de onzin er uit halen en na checken voor je open gaat gezien hun leaks gebruiken en daardoor ontelbaar keren Cipher heeft gehad


EDIT STAFF: Over 3000 IP Adresses were found in this server leak, the server owner is responable for these leaked ips

if your ip is in this leak we encourage you to report this matter to the AP or law enforcement, something that these server owners do not understand or comply to conform the Dutch Law is it is not allowed to save these critical privacy information. credits for this content has been reduced by staff from 200 to 10.



 

UnknownGuyNL

Member
Joined
Dec 28, 2022
Messages
35
Reaction score
2
Points
8
Credits
209
gooi het gratis , het zijn leaks man , horen geen geld te kosten en zeker niet zoveel
 

Xyntas

Member
God VIP
VIP
Joined
Jan 10, 2023
Messages
26
Reaction score
11
Points
8
Location
Germany
Credits
28
gooi het gratis , het zijn leaks man , horen geen geld te kosten en zeker niet zoveel

Dan ben jij niet bekend genoeg met ons forum.

Hier worden nou dingen eenmaal voor credits verkocht & Utopia is een relatief grote stad (200 man op een avond?) met ongelooflijk veel resources.

Het duurde al relatief lang voordat iemand Utopia zou leaken.
 

MultiMiljonair

New member
Joined
Jun 22, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Credits
7
Jammer dat dit voor 90% de 1.1 ESX Zortus basis is met virus codes erin, die overal en voor niks te krijgen is.

Ga werken voor je centjes bro misschien kan je dan ook dikke waggies rijden en uit eten gaan, erg zonde om mensen zo van hun geld af te zien met deze basis ''ZORTUS 1.1 ESX''.

Overigens zijn de bergen nog groot zat, mocht je mee willen genieten heb ik altijd nog bijbaantjes voor je die je kan doen voor me.

Hit me up, 🕊️Alba de MM van Eindhoven💋
 

meth0d

New member
Joined
Jun 20, 2023
Messages
4
Reaction score
5
Points
3
Credits
2,286
als je ip er tusse sta sorry bro moet je fivem even melden mag niet volgens tos net zoals hun verkopen autos en dinge
 

Periphery

Well-known member
Joined
Sep 20, 2021
Messages
286
Reaction score
28
Points
28
Credits
110
Zortus is nog dogshit ook. Je kan beter ESX 1.0 vanilla gebruiken. Dat werkt nog beter dan Utopia.
 

fapps

Member
Joined
Aug 25, 2023
Messages
15
Reaction score
3
Points
1
Credits
2
Wanneer geld in grote bergen komt en je niets investeert in je eigen team maar uit eten gaat op de spelers hun kosten

Ik spuug op jullie wollah
Start hier je eigen utopia wel zelf de onzin er uit halen en na checken voor je open gaat gezien hun leaks gebruiken en daardoor ontelbaar keren Cipher heeft gehad


EDIT STAFF: Over 3000 IP Adresses were found in this server leak, the server owner is responable for these leaked ips

if your ip is in this leak we encourage you to report this matter to the AP or law enforcement, something that these server owners do not understand or comply to conform the Dutch Law is it is not allowed to save these critical privacy information. credits for this content has been reduced by staff from 200 to 10.



-=Stripped Content=-
goods the best Ive seen ever
 

Users who are viewing this thread

Top